ShoutMix chat widget

Denda? seronok atau pedih korang rase? layan..

p/s Entri merapu ini ditaip secara rambang oleh penulisnya, segala kekurangan amatlah dikesali..


seronok kena denda? sakit? malu? haha jom tengok gaya-gaya kena denda@ ragging  kalau korang da nyanyuk..hehehe



Ketuk Ketampi

 ini merupakan cara yang biasanya selalu dilakukan oleh cikgu-cikgu kat sekolah,biasanya ini untuk kes-kes yang biasa spt xwat keja rumah, lewat dtg, dan tertinggal buku teks, ahakz




 Tekan tubi@pumping

 Ini adalah cara yang digunakan oleh cikgu-cikgu yang agak kasar untuk mendenda, tapi biasa dak laki je kena,, so dak pempuan lega la yek,, ahakz




Jalan Itik

walaupun ia nampak mudah dan ringan, tapi denda inilah yang teruk kalau korang kena, letih dapat, malu dapat, kena gaya cikgu korang suruh jalan itik keliling sekolah,, naya tol.. ahakzz




Sebat 

ini ialah cara yang biasa relevan yang kena kat budak sekolah yang nakal-nakal dalam kesalahan yang berat, haha ..kalau kes rokok, gaduh, ..ni lah caranye ..ahakz..


Penampar je

haha cara ini ialah satu tindakan spontan oleh cikgu-cikgu yang tidak profesional kowt!,, x tanye ape penampor terus, x ke naya gitu?? ahakzz..




Nyanyi lagu dalam  kelas

biasanya ini kena pada budak-budak yang datang lewat kelas aje.. apelagi, nyanyi la..ahakzz






Okay la aku pun tak larat nak menaip, banyak lagi cara denda sebenarnya, hehe . ..
okay 
assalamualaikumm

4 komen pengulas setia:

khalidahmacambaguss~O_o said...[Reply to comment]

waaa...tibe2 teringat kenangan saye juge didenda...byk sangat...dulu mmg nakal kat sekolah...suma yang diberikan itu pernah ku lalui...ahaks...;)

[[iidyLL_iceneSS]] said...[Reply to comment]

sll kne ms sek rendah....huhuhuhuhu

AesyaZealous said...[Reply to comment]

aku penah kene jalan itik doh!! hahaha sebab lewat solat subuh!! dem!!!

Amin Zakaria said...[Reply to comment]

ha?

Post a Comment

komen aje la dan sila tinggalkan jejak link anda kat sini