ShoutMix chat widget

Lawan cakap Ada aku...




Berikut merupakan perbualan aku dengan rakan aku di laman maya facebook

aku saja je nak pangkah ayat dia , dah dia balas, aku balas la balik..katakan rakan aku ni Abu dan aku Ali 




Abu : balik jengke..hahaha..

Ali :ade aku kesah?

Abu :aku pon x kisah klu ko x komen...hahaha...

Ali : ada aq tanye?

Abu :ade aku soh ko nyebuk..haha..

Ali :ade aq suruh ko post ?

Abu :ade aku suruh ko komen aku kew??

Ali :ade aku suruh post ko masuk wall aku? hahaha3

Abu :ade aku soh ko bace kew?? hahahampehh..

Ali : ade ke ko cakap "jngan baca post ni" hahahahahah

Ali :ade aku soh ko kisah pasal kew ape yg aku tulis??

Abu : ade ke sebelum ni aku komen kat post ko? hahahaha

Ali :adekah aku juga penah komen post ko??

Abu :ade aku nak ambil tahu ko komen kat post aku?

Ali :ade aku peduli klu ko xna ambik taw..??

 * perbahasan terpaksa ditutup bagi mengelak rakan aku bertukar menjadi hulk ..ha3




P/S : Jangan buat begini kalau dia bukan rakan ada yek .


13 komen pengulas setia:

nur aisya humaira said...[Reply to comment]

hahaha...lame2,boleh jdi gaduh ni...:)

A z ! said...[Reply to comment]

member2 xde hal la..tp jgan lebih sangat yek :d

Unknown said...[Reply to comment]

conversation harian yang best! hahaha.

A z ! said...[Reply to comment]

komen camni memerlukan kepintaran minda jugak..tp kena berpada2 la..kang sentap plak,, hadess

aishareoils said...[Reply to comment]

siyes aku gelak!haha

F_H said...[Reply to comment]

DAMM... SIYES BEST..
HAHHA..

Wirda Azurainie said...[Reply to comment]

UNLIKE. soalan di balas dengan soalan. menyirap. seb baik kawan sama kawannnn yeeeee.

kay-N said...[Reply to comment]

hahahahaha ni memerlukan kesabaran yang tinggi..sape sentap mmg boleh gado ni~~ hehe..cool!!!

A z ! said...[Reply to comment]

ingat , kawan dengan kawan je yek :d

APi said...[Reply to comment]

gadoh lagi gadoh..
haha

Ifti Larina said...[Reply to comment]

gile ah. nasib baek tu member. haha

A z ! said...[Reply to comment]

haha API.. x baik kowt..hahahaha

Aesya Zealous said...[Reply to comment]

gila betul, kang gaduh2 pulak.huhu

Post a Comment

komen aje la dan sila tinggalkan jejak link anda kat sini