ShoutMix chat widget

Terima kasih Najwa latif !!


Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

ok berbalik kepada tajuk entri ini " Terima kasih Najwa Latif" 

sebelum tu anda kena kenal dulu siapa dia 

*credit daripada fanpage 


dia ada blog gak, siapa nak jengah 



sekarang anda dah tahu siapa adik najwa ni kan?

okay, kenapa saya cakap terima kasih Najwa Latif?

tengok kat video ni 




sebenarnya aku dah lama cari lagu ni  "Zifhilia : Aishiteru"

klik untuk download mediafire


lagu ini merupakan lagu yang aku dengar masa tengok filem  indonesia "menculik miyabi" . 1st kali dengar memang best la lagu ni . Tapi macam biasa la tengok yang dvd rip tak tahu la pula sape yang nyanyi , oleh itu aku lupakan ajelah masa tu..

filem ini mungkin x berapa elok ditonton tapi tidak keterlaluan dan mesej yang disampaikan betul kot. ikut ko lah nak cakap ape


alik-alik  aq tengok adik Najwa ni buat cover lagu ni

Oh Mak Kau  aku baru tahu sapa yang nyanyi lagu ni!



thankz Najwa latif !!!


p/s : dah biasa kenal lagu cover sebelum kenal penyanyi asal  :)



1 komen pengulas setia:

Ifti Larina said...[Reply to comment]

sedap gilaa suara Najwa Latif. suka part yg 'aaa aaa aaku' tuu~

Post a Comment

komen aje la dan sila tinggalkan jejak link anda kat sini