ShoutMix chat widget

Rumah sewa aku ada hantu

Terkejut? seram?.....lantak korang la..aku bukannya nak cerita kisah hantu pon...korang tahu kan hantu ni dalam kata lain adalah syaitan nirrajim..orang kita panggil macam-macam, kalau bungkus je kita panggil hantu pocong, kalau cam pempuan rambut panjang kita panggil pontianak..kalau tingggi pelik je kita panggil hantu galah...lantak korang la nak panggil aper..ada aku kessah???

habis seram dah aku tunjuk gambar pocong ni..hua3


inilah cik pontianak..

betulke rumah sewa aku ada hantu?...jangan fikir pelik-pelik..aku tak pernah lagi jumpa dua jenis makluk halus kat atas itu setakat ini akan tetapi yang nampak sangat misteri ..baru-baru ini ada manusia yang perangai macam syaitan menyerang rumah aku...kalau nak disamakan dengan hantu aku boleh samakan  ia dengan makluk ini:








kenapa aku cakap toyol? ye la ..dah kerjanya mencuri...Haritu wang member aku hilang RM100....Minggu lepas motor aku kena kebas....yang barunya laptop aku dan handphone member aku pula disapu jugak.....kuang hajak tol hang ni SETAN!!! tak kira...esok aku bomohkan hang...tangkap pastu letak dalam botol pastu buang dalam laut!!! grrrrrrrrrrr



kata kunci:
mereka |kepada |syaitan |tersebut |tempat |seperti |pengundi hantu |pengarah |pelakon |misteri |manusia |lain yang |kisah hantu |kerana |hantu-hantu |hantu raya |hantu pontianak |hantu pocong |gambar hantu |fasha sandha |cerita hantu |adalah wang yang |tidak akan |rencana |lain yang |kepada |syarikat |spirit |sekarang |secara |mereka |malaysia |laman web |kerana |hari ini |fisherman |bachuk |adalah 

mood: layan lagu hujan-dugaannya ..

4 komen pengulas setia:

mysara said...[Reply to comment]

tu ada yg ada bakat nk jd toyol la tu..hehe

sembil9n said...[Reply to comment]

wow..kiut

aleen aiden said...[Reply to comment]

owh,nasib kite serupa.laptop alin pon baru je kene kebas.sadisnya.....hu3

A z ! said...[Reply to comment]

@aleen aiden kita kena tabah hadapinya aleen...:)

Post a Comment

komen aje la dan sila tinggalkan jejak link anda kat sini