ShoutMix chat widget

Review Blog : Saya tinggi kan?


Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Entri kali ini aku nak review blog someone daripada sahabat blogger setelah dipaksa berkali-laki   walaupun blog azazilkechiwa ni takdelah famous amost pun T_T. ok  kenapa aku bagi tajuk entri ini "saya tinggi kan?" mesti korang tertanya-tanya why?

ini bukanlah hendak mengatakan  yang pemilik blog itu seorang yang kenit tinggi tetapi berdasarkan nama blog tersebut iaitu 



header yang simple macam pimple je  erk?


nama tuan blog ni setakat yang aku tahu Amira Anorah. kanak-kanak gadis berusia 15 18 tahun yang sedang menunggu keputusan spm dan menetap di kuantan. suka online fb, skype, ym dan macam-macam lagi yg di luar pengetahuan aku (nape aku kena tahu?)

saya pengemar kucing, meowww tapi kucing ni takde gigi :)


so rajin-rajin la lawat blog dia ni yek dan wish gud luck for her spm result ok.

bye!


4 komen pengulas setia:

F_H said...[Reply to comment]

aku suke kucing tu ja..
ko edit sikit..
nak kucing je..

A z ! said...[Reply to comment]

kucing? rumah aq banyak kucing, ko ambik yg tu je lah, ha3

Asfan Ash said...[Reply to comment]

aku pon suka kucing tu je

A z ! said...[Reply to comment]

erk? hahaha :d

Post a Comment

komen aje la dan sila tinggalkan jejak link anda kat sini