ShoutMix chat widget

Tutorial nak dengar lagu versi chipmunk dengan AIMP


Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Hari ni tak tau la kenapa, aku takde idea langsung nak buat entri menarik. nak online lepak dengan member kat skype dan lepak ngan geng kat sb pon malas, takde mood langsung. Mungkin kesan daripada berita mengenai kakak aku yang baru keluar icu akibat pendarahan, alhamdulillah , dah beransur pulih, tak lupa juga dengan seorang ahli sb, sapa tak kenal dengan kyerull L fresco , dengar cerita lapik besi kat tulang  kaki bekas kemalangan haritu ada masalah, kena bedah balik,  mintak-mintak kedua-duanya selamat pulih.

oleh itu hari ini aku nak cerita  tutorial yang sangat mudah, iaitu bagaimana nak dengar lagu versi chipmunk dengan software aimp. sapa yang tak familiar dengan software ini boleh baca melalui entri sebelum ini mari karaoke laptop dengan player AIMP dan minilyric  

caranya amatlah mudah , pergi kat equalizer, klik kat DSP dan korang adjust kat bahagian speed


kat bahagian ikut korang la nak  edit , nak mudah pitch tu bagi naik atas terus,nak bagi laju sikit adjust la rate ngan tempo. kalau dah taknak dengar versi camtu, senang je, klik je butang default.

sekian, entri singkat saya, bye!




1 komen pengulas setia:

F_H said...[Reply to comment]

aku tak install lagi..
hahah... t aku g ngetes..

Post a Comment

komen aje la dan sila tinggalkan jejak link anda kat sini