ShoutMix chat widget

slurpee


Assalamualaikum dan selamat sejahtera 


hadess selamber je aku taip entri sementara menunggu azan  subuh. kuat bebenor ya aku ni menaip.Ok Slurpee, pernah dengar dan korang tahu tak apekebenda ni?. aku tak tahu la nak kate ape kalau korang cakap tak tahu atau buat-buat tak tahu  atau ape-ape pun yang korang fikirkan. okay lupakan saja apa yang aku taip kat atas ni, daripada aku mengarut tak tentu hala baik korang tengok je apekebenda slurpee ni. 
*air yang boleh didapati di 7E

Aku sebenarnya jarang pergi 7E. Tak tau la kenapa, padahal belambak-lambak kat area dungun ni. malam tu tetiba je rasa nak telan air ni sambil berhajat nak beli reload celcom. Lepas beli je air ni terus pergi ke kedai jual nasi lemak rm1 tu(ni motif sebenarnya, cari nasi, lapar!)

slurpee RM2 dan nasi lemak RM1 je, erk  mahal lagi harga air



ini bukan aku , tengok watermark dah tau kan? tenz google. just nak bagi tahu kat mana korang nak dapatkan air ni, bukan kat petisejuk beku ataupun di kaunter yek.


p/s kalau korang nak beli air ini pastikan pergi sebelum pukul 11 malam . sebab apa? nanti mesin tu tutup



0 komen pengulas setia:

Post a Comment

komen aje la dan sila tinggalkan jejak link anda kat sini