ShoutMix chat widget

Puitiskan Diri Anda


Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Serius aku tak pernah wat  puisi apekebenda ni. tapi hari ni entahlah *tetibe je nak mengada-ngada sekejap, baca je lah kalau nak baca


Aku hanya aku
Aku tidak setampan nabi daud
Suara aku tidak semerdu nabi yusuf
Diriku tidak seberani umar al khattab

Aku hanyalah aku
Insan biasa yang lahir di muka bumi ini
Insan yang tercari-cari arah tujuan
Sinar cahaya seperti pelita dalam kegelapan malam

Aku hanya aku
Punya keinginan hati, punya perasaan
Mohon ingatkan aku
Agar tidak leka

Cuma yang aku mahu
Janganlah ditarik pinjaman sementara ini
Agar aku bisa melaksanakannya
Tujuan asal kedatanganku di dunia ini 


okay aku lupa, ni segmen yang dianjurkan oleh rakan blogger kita iaitu cik Atiq Salleh

nak join? klik je kat sini

p/s : serius aku tak pandai berpuisi, kat sekolah dulu pun aku ambik course engineering, so paham-paham la yek, bye!




2 komen pengulas setia:

APi said...[Reply to comment]

wah..
ade bakat oh..
aku pon bukan dak sastera..^^

forever love said...[Reply to comment]

best apa..ingt budak engineering xda bakat ke..ada je..cuma xpolish..hehe...nice..

thnx join ya

Post a Comment

komen aje la dan sila tinggalkan jejak link anda kat sini