ShoutMix chat widget

Siapa Mereka ini


Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

sebelum ini kan aku dah post kat wall sahabat blogger pasal aku nak review blog blogger kat  sb

tahniah  pada sapa-sapa yang balas post aku tu :d , sebab aku tak pernah pun review blog orang sebelum ni 

.
#1


sapa tuan punya blog ni? 

Nickname kat facebook sahabat blogger Qaseh Dalia Adelia 

 biasa kat situ  panggil qaseh je 

tuan punya badan  yang berasal dari terengganu ini agak  friendly dan senang untuk berborak. tak percaya tegur la dia kat sb .


#2


sapa tuan punya blog ni?

 Nickname kat facebook sahabat blogger  Aisyah Zakaria

oleh itu kitaorang paggil AZ je 

tengok-tengok la blog dia, kalau kat entri dia mesti ada watak kartun 

seronak seronok jugak la kalau baca entri  blog dia 

#3


sapa gerangan tuan punya blog yang suka cari pasal ni? .erk

nick name kat facebook sahabat blogger Ecah Syafiee

oleh itu kitaorang panggil Ecah je 

dia ni suka main game SDO .(ape tu ? aq tak tau)

blog dia agak menarik dan banyak juga la info yang berguna. nak download drama tiramisu pon boleh 


#4



sape tak kenal dia ni? sila angkat tangan :d

kalau nak tahu ni la blog Faizal Harnis  aka FH

dia kan glamer femes popular kat sahabat blogger

apa yang menariknya blog ni ialah dia suka buat lukisan yang simple (guna software paint kot)




p/s : xde orang nak wat review blog aku ke? :d


4 komen pengulas setia:

Aesya Zealous said...[Reply to comment]

wah terharu seh..tak sangka terpilih.kekeke

thanks AZ! :D

ha?

F_H said...[Reply to comment]

wahahahha....
ko jgn risau.. mingu ni blog hang jadi pilihan aku. ahahha
thanks der...

A z ! said...[Reply to comment]

ur welcome :d

APi said...[Reply to comment]

wah..
best gak ek direview ni..
nak gak weh..^^

Post a Comment

komen aje la dan sila tinggalkan jejak link anda kat sini