ShoutMix chat widget

facebook ditutup satu penipuan atau drbook satu fenomena baru??


baru-baru ni aku dengar cerita yang mark zuckerberg kate yang dia nak tutup facebook

waddehek??




tapi aku rasa ni gosip murahan ye..

tak mungkin la senang- senang nak tutup..periuk nasi dia tu kan..

tapi yang pasti pihak facebook kate perkara ini tak betul pon



tapi yang aku heran dan terkezutnye..

pagi tadi bukak je facebook dan klik je kat home...

aq tengok la status  oh media network




ni ha ceritanya


Dr Rozmey nak keluarkan DrBook pada 15 March 2011 ini selepas Facebook benar-benar ditutup (jika benar khabar angin fb ditutup). Heh, ini epic!!


yang pasti ini kejutan yang amat hebat bagi aku..

lawak di pagi hari

teruskan usahamu dr rozmey and drbook..



*extra

mungkin aku agak ketinggalan kowt..

tapi aku baru tahu hari ni..

kalau nak meng"koya"kan diri nak wat status via blackberry or via ovi..

xpaya beli handphone tu pon xper..

just pergi jek kat link ni


comfem jadi..

selamat mencube..

assalamualaikum

0 komen pengulas setia:

Post a Comment

komen aje la dan sila tinggalkan jejak link anda kat sini