ShoutMix chat widget

Eh... What's up, doc?


Assalamualaikum dan selamat sejahtera

"Eh... What's up, doc?"
*sumber google


okay entri kali ini aku bukan nak cerita pasal arnab, pencinta gigi arnab, cara penjagaan arnab, gadis bergigi arnab ataupun contest gambar arnab tercomel ataupun apa-apa yang terlintas di fikiran korang semua.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




pernah tengok watak kartun ini?

*sumber google


ha! sape yang tak kenal mari sini jumpa aku kat dungun,  biar aku brainwash jap otak dia, haha lol. okayla fine, aku bagi tahu nama dia ni Bugs bunny . kenapa mesti bug? mungkin disebabkan ciri-ciri "bug" yang dia ada kot.

sedikit info mengenai bugs bunny
  • duduk dalam perut ibu pada tahun 1938 dan lahir pada tahun 1940 di brooklyn, new york (dah tua dah rupanya)
  • makanan kegemaran semestinya lobak merah
  • ayat kegemaran :  "eh...whats up doc?"(sambil gigit lobak merah), 

jangan ingat bugs bunny takde skandal yek? ni dia cik lola bunny

*sumber google


untuk maklumat lebih teliti boleh je klik kat sini



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~






saya takde gigi arnab yek, irine nadia marcello ada gigi arnab  
tengok kat baju je! abaikan muka aku yang hitam masa ni(perasan putih)





4 komen pengulas setia:

Aesya Zealous said...[Reply to comment]

awwwww...sgt mcm bebudak..aku pn xde bju tu..hahaaaa

A z ! said...[Reply to comment]

baju ni masa tahun 2006 trend kot (baju lama).ha3

Ecah Shafiee said...[Reply to comment]

pergh..gile rabbit ke ape ko ni..?

A z ! said...[Reply to comment]

@ecahcomel aper..hua3

Post a Comment

komen aje la dan sila tinggalkan jejak link anda kat sini