ShoutMix chat widget

Satu Gol Kepada Bentner



Dah lama aku tak nampak Nicklas Bentner menyumbat gol. Damm memang terharu aku bila baca berita kat official page Arsenal.  

kenapa aku terharu? 

Aku walaupun memang peminat Arsenal tapi sememangnya aku memang tak suka dengan dia. Sebabnya kalau tengok perform dia memang menyakitkan hati, Lemas, terkapai-kapai di pintu gol pihak lawan dan menyebabkan meriam arsenal telah kehilangan sumbunya  jentera serangan cacat. 

sekali lagi tahniah ARSENAL kalahkan Hudderfield Town , walaupon menang tipis je : 2-1 (lupa nak cakap, gol 1 lagi fabregas sumbat)

Harapan supaya bentner menunjukkan prestasinya yang cemerlang selepas ini seperti Berbatov(dulu fan Man u bukan main kutuk dia sekarang hambek ko, menjadi-jadi sungguh berba ni), damm, aku tak suka statement ni


ok la , assalamualaikum

0 komen pengulas setia:

Post a Comment

komen aje la dan sila tinggalkan jejak link anda kat sini