ShoutMix chat widget

aku tak paham : serangga apakah ini Tenodera aridifolia?


anda tahu kan ini serangga apa??






mestilah tahu kan. 

mentadak - mentadu , mantis ,atau nama saintifiknya Tenodera aridifolia


ok kalau anda kenal sangat dengan serangga ini 

jadi cuba jelaskan..


adakah serangga di bawah ini lalah mentadak mentadu?? 



pelik kan rupenye??

ini aku jumpa kat rumah sewa aku (xambik kat google pon tau) masa tu aku ngan member aku macam biasa la tengah duduk ngadap laptop aje..tibe2 jek serangga ni parking kat belakang badan aku..terkejut dibuatnya..sekali pandang macam kayu..2 kali pandang macam mentadak mentadu.. tiga kali pandang aku konfius..


so korang pikir la sendiri apebenda serangga ni 


assalamualaikumm

1 komen pengulas setia:

Hanim Mahali said...[Reply to comment]

cam ranting kayu...mentadak jugak kot...

Post a Comment

komen aje la dan sila tinggalkan jejak link anda kat sini