ShoutMix chat widget

hari ini hari ahad, liverpool menang..


 okay hari ni aku tak lepak kat sahabat blogger, why?  macam biasa la kalau dah sampai rumah sewa ni, pahceroh gi derak asyik-asyik keluar
petang tadi je boleh online, tu pun sekejap je.. lepas asar je member ajak keluar gi keluar jalan. apalagi, lepak pantai la, ngeteh minum air. 
sebelum tu aku berhenti jap kat watson, nak membeli belah . hasudahh pencuci muka aku dah habis, masuk je kat dalam watson belek-belek ambik itu ini, dan check in  bayar kat kaunter, hambek ko! hampir-hampir mencecah 50 hinggit.

ini produk utk lelaki je la..=d

selepas meleburkan wang 50  dengan berat hati, dah buat ape?  apa lagi blah la, watpe duk nengung kat situ, ha3.

dengan menaiki honda ek (aku tak tau model ape) kiteorang pun gerak la ke pantai ..pantai ape? korang takya tahu ha3

hajat nak minum air je destinasi = kedai yang kat sebelah kubur tu . ha jangan terkezut yek, dah memang kedai tu kat sebelah kubur!

sampai je dengan sempoi order air jagung , tapi yg ni kira lain sikit. sebab pe plak lain? 



ni air jagung tau , bukannya abc =d


dah siap lepak2 apa lagi balik la.. magrib da weiii

 malam tu lepas isyak (jngan lupa solat tau) gi keluar  lagi, hah xabis2 kuar!
hajat rakan-rakan ajak keluar takkan nak wat dek je..

otw menuju k-box..

xnak citer kat sini , suara aku x sedap..hahaa
ape aku nyanyi td yek..jap hah aku x ingat dah


pas gi karaoke, perut pon da lapar , so destinasi yg tepat adalah kedai makan... dan hari ni ada perlawanan liverpool vs chelsea !!

hari ni makan simple je, mee bandung sekali air teh ais , tapi kechiwa sikit, hampeh mee bandung masin
takdahal, lapar punye pasal sentap je..

tggu punya tunggu..bakpe la x main lagi ni , la rupenya game epl main pukul 12, cett sekali lagi aku kena tipu
takdahal, aku sanggup tunggu, game besau ni!


liverpool melawan chelsea


seperti yang dijangka, liverpool menang, yess!! tp kecewa jugak sebab suarez tak masuk.. why??


dah pukul 2 , balik la weii....

sampai rumah , bukak fb, hah xde sape dah online, so puas2 taip entri ni..

dah2 aku nak tido, esok ada kelas ni

assalamualaikumm 





0 komen pengulas setia:

Post a Comment

komen aje la dan sila tinggalkan jejak link anda kat sini